دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۳۵۳
سه‌شنبه ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۸

فکرشهر: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: ۴۹ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

به گزارش فکرشهر، حسن ملکی زاده اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند که ابتلای یک مورد از آن‌ها به کرونا قطعی بوده است.

وی بابیان اینکه همچنان ۷ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش مراقبت‌های ویژه کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر، ۳ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارد.

دکتر ملکی زاده درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که در دومین روز از سال ۱۴۰۱ اعلام‌شده است چنین گفت: خوشبختانه امروز مورد فوتی ناشی از ابتلاء به کرونا در استان بوشهر به ثبت نرسید.

وی افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۱۰ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد، ابتلای دو مورد به کرونا قطعی بوده است.

دکتر ملکی زاده تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲۱۴۶ هم استانی به علت ابتلاء به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۰۳ هزار و ۲۶۵ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

آخرین آمار کرونا در ایران، ۲ فرورین ۱۴۰۱: فوتی‌ها به ۷۳ نفر رسید

آخرین آمار کرونا در ایران، ۲ فرورین ۱۴۰۱: فوتی‌ها به ۷۳ نفر رسید / شناسایی ۱۱۲۰ بیمار جدید در کشوربنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۱۱۲۰ بیمار جدید کرونایی در کشور شناسایی شد.

  از دیروز تا امروز ۲ فروردین ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۱۲۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲۱۸ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۱۴۳ هزار و ۴۰۹ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۹ هزار و ۷۳۵ نفر رسید.

تا کنون ۶ میلیون و ۸۳۳ هزار و ۳۵۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

یک هزار و ۸۶۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۸ میلیون و ۸۶۸ هزار و ۴۳۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۹ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۲۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۷۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر